Maria Celin

Barn | Familie | Kulturskolen | Show | Ungdom | Sang

Ca 2 t inkl pause

Billettpris:
Gratis, men husk å hente din gratisbillett på nett eller i kiosken på Buen

Mandalitt Maria Celin Strisland deltar i årets Melodi Grand Prix og det må selvsagt markeres!
Vi inviterer til gratisarrangement i storsalen, med diverse kulturinnslag og streaming av delfinalen hvor Maria deltar.

Maria Celin er tidligere elev ved kulturskolen, så Lindesnes kulturskole stiller med sang, musikk og sirkusinnslag før sendingen starter.

Ta med deg familie og venner, så heier vi Maria frem sammen! Forhåpentligvis går det hele veien til den store finalen, 4.februar!

Program:

1845 Innslipp

1900 Velkommen

1905-1930 Diverse kulturinnslag v Lindesnes kulturskole

1930-1950 Liten pause - kiosken er åpen, med popcorn, brus eller andre ting du måtte ønske å kjøpe

1950-ca2110 Direkte streaming av Delfinale 3 Melodi Grand Prix

Maria Celin Strisland

Maria er fra Mandal og er én av 21 artister som skal kjempe om å representere Norge i Eurovision Song Contest i Liverpool i mai.

Ifølge pressemeldingen har 25-åringen fra Mandal alltid elsket å stå på scenen og har spilt både teater og musikaler siden hun var 9 år gammel. Hun deltok også i The Voice i 2017 og kom da blant de 15 beste. I etterkant av The Voice-deltakelsen ble hun kontaktet Gaute Ormåsen, som lurte på om Strisland var interessert i å høre og synge gjennom låta «Freya». Hun elsket den og gleder seg til å fremføre den for hele det norske folk, står det i meldingen.