foajeutentekst2.jpg

Et Levende Eventyr i Biblioteket

Barn | Bibliotek | Familie

45

"Et levende eventyr" byr på en kombinasjon av musikk, dans, sanseøvelser, bevegelse, høytlesning av barnebøker og avspenningsøvelser, og inviterer store og små til å ta et lite steg ut av det hverdagslige og inn i det eventyrlige.

Velkommen til en aktiv, kreativ og annerledes eventyrstund!
Fortellerkunstner, mindfulness- instruktør og barneyogalærer Helene Knutsen tar barna med på "ET LEVENDE EVENTYR" i biblioteket.

Helenes eventyrstunder byr på et variert opplegg der store og små får være med på å LEKE eventyrene og å gjøre dem LEVENDE.
Gjennom å bruke sansene våre, kroppen, fantasien, og til og med pusten inviterer Helene voksne og barn til opplevelser av tilstedeværelse og nærvær.

Deltakelse på arrangementene er GRATIS, opplegget varer i ca 45 min, og passer fint for barn i alderen 2 år og oppover.